با توجه به ماهیت کالاها شرایط متفاوتی برایشان در نظر گرفته می شود ،در رابطه با مادربرد و کارت گرافیک گیگابایت مشخصا می توان موارد زیر را اعلام نمود:
- اگر طبق توضیحات مشتری مشکل حاد و برای تعویض قانع کننده باشه بازم همکارانتون باید قطعه رو تست کنند و بعد نتیجه اعلام بشه ؟
- با توجه به اینکه PC از قطعات مختلفی تشکیل می گردد ،احتمال خطا در تشخیص مشتری وجود دارد ، لذا جهت اطمینان بیشتر و مشخص شدن ایراد کالای ایشان در حضورشان تست می گردد،لازم به ذکر است اگر کالا در 6 ماهه اول تولید بوده و ایراد آن بصورت نرم افزاری (بروز رسانی بایوس،درایور ،...) قابل رفع نباشد ،کالای ایشان با کالای نو تعویض خواهد شد.(سرویس خدمات سریع)
- کلا روند تست و تعویض قطعه بصورت واقعی چقدر زمان میبره ؟ یعنی از زمانی که قطعه به شما تحویل میشه تا زمانی که به نتیجه برسه ؛ با توجه به همه احتمالات حداکثر چقدر طول میکشه ؟
- برنامه ریزی تست و تعمیر قطعات در دفتر مرکزی و شعب شرکت خدمات آواژنگ حداکثر 3 روز کاری می باشد،در اغلب اوقات در زمانی کمتر از زمان مذکور سرویس به مشتری داده می شود.
- روش قیمت گذاری برای عودت مبلغ قطعه بر چه مبنایی هست ؟ یعنی اگر بنده یک مینبرد با قیمت 700 هزار تومان از بازار خریداری کنم و اون قطعه رو شما موجود نداشته باشید مبنای مبلغی که به بنده میدید به چه صورتی هست ؟
- طبق اعلام گیگابایت برای مادربرد و کارت گرافیک بصورت زیر عمل می گردد:
- سال اول :
- 6 ماه اول :15 درصد از ارزش کالا کسر می گردد (توسط شرکت خدمات این مورد انجام نشده و در 6 ماه اول از ارزش کالا درصدی کسر نمی گردد) .
- 6 ماه دوم : 30 درصد از ارزش کالا کسر می گردد.
- سال دوم : 50 درصد از ارزش کالا کسر می گردد.
- سال سوم : 70 درصد از ارزش کالا کسر می گردد.
- آیا شرایطی هست که مثلا در بازه زمانی مشخص اگر قطعه به مشکل بخوره بدون قید و شرط و بصورت آنی تعویض بشه ؟ (مثل کشورهای آسیایی و اروپایی
- در شرایط خدمات سریع که در بند 1 اعلام گردید.
در صورت رضایت از کارکرد تیم e-Support خاطره خود از e-Support را در این تاپیک مطرح فرمایید.
شاد باشید . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks